مسدود شدن سرویس های هاستینگ شرکت آمازون برای کاربران ایرانی

شرکت آمازون یکی از بزرگترین ارائه دهنده گان سرویس های هاستینگ می باشد.هزاران وب سایت بر روی سرورهای هاستینگ این شرکت قرار دارند و از خدمات این شرکت استفاده می کنند.اخیرا شرکت آمازون دسترسی کاربران ایرانی را به سرویس های هاستینگ خود مسدود کرده است .کاربران ایرانی این هاستینگ ها با پیام هایی مبنی بر مسدود شدن هاستینگ و درخواست انتقال اطلاعات و وب سایتشان از هاستینگ های این شرکت روبرو شده اند.دلیل این مشکل اعمال تحریم های امریکا بر کشورمان می باشد.

توصیه اکید ی که به کاربران ایرانی داریم این هست که حتما سعی کنند از هاستینگهای داخلی برای میزبانی سایت های خود استفاده کنند.استفاده از هاست های خارجی به دلایل مختلف می تواند موجب بروز مشکلات غافلگیرکننده از جمله مورد ذکر شده در بالا را برایتان به ارمغان آورد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.